Odpowiadamy na Twoje pytania

 

Często zadawane pytania

 

 

Wszystkie nasze sprzęty są na gwarancji producenta i awarie się praktycznie nie zdarzają. Jeśli jednak do takiej by doszło, to wymieniamy sprzęt na sprawny, lub odbieramy go i zwracamy część czynszu za pozostały okres najmu

Tak!

Przy każdej zmianie abonentów odkażamy i dokładnie czyścimy każdy przyrząd.

Oferujemy możliwość dokupienia dowozu wraz z wniesieniem, montażem i instruktarzem użytkowania sprzętu do klienta. Koszt takiej usługi uzależniony jest od adresu dostawy. Należy pamiętać że dowóz i odbiór sprzętu to dwie osobno płatne usługi!

Nasza działalność obejmuje województwo śląskie i bez ograniczeń przy samodzielnym odbiorze i zwrocie.

Cena obejmuje okres jednego miesiąca. Przy wynajęciu z góry na kilka miesięcy można negocjować zniżki.

Masz więcej pytań?
Zadzwoń lub napisz!

 

 

  +48 885 888 778

 

 

Zadaj nam pytanie:

 

Zapoznałem się z polityką prywatności i cookies czytaj więcej >>